2 gün önce Mr çekildik ve sol ve sağ bacağımdan doğum sonrası kalça kemiklerim de ödem oluşmuş. Sağ bacağımdaki çok fazla üstüne basamayacağım kadar ağrılı. Bel kalça kaşık ve dizime vuran bir ağrı var.
Doktor emzirdiğim için ilaç vermem dedi. Normalde ilaçlarla 2 haftada iyi olacaksam sadece buz koyup uzanacaksın dedi 1,5 2 ayı bulur dedi. Çok kötü bir durum