Bebekler altı açılınca mutlu olur diye biliyordum ama benim bebeğim ağlıyor normal bir şekilde değil ağlarken katılıyor. Altını açtığımda bezini değiştirip kucağıma alıyorum sakinleştiriyorum sonra kıyafetini giydiriyorum yoksa katılıyor. Neden böyle yapıyor sizce? Pişiği falan da yok canını acıyacak bir şey de yapmıyorum.