yeniannee3209 Bu sayfadan bebek kıyafeti alanlar Kalıbı nasıl acaba ve kalitesinden memnun kaldınız mı🙏🏻🌸
rozeriin Kalite olarak güzel ama beden konusu biraz sıkıntılı 0-6 ay aldığım pijama 1 yaşında olur 6-9 ay aldığım 1-2 yaşında anca olur kalıpları büyük biraz