kızlar merhaba bugün bebeğimi doktora götürdüm yüzünde kızarıklıklar vardı geçmeyen bu sebeple götürdüm doktor alerjiden süphelendi kan testinde ige 40 çıktı yani yüksekmiş alerjik bünye dedi 3 gün sonrada neye alerjisi olduğu çıkacak korkmalımıyım bu durumda olan var mı sonrada geriler mi