Arkadaşlar öncelikle sorum saçmaysa uyarın lütfen sileyim tartışmayı 😀 benim bebeğim 2 ay 17 günlük Hafta olarak 12 haftalık Hafta hesabıyla 3 aylık oluyor Fakat 1 ayda 28 gün olmadığından dolayı sanırım 2 ay 17 günlük oluyor Şimdi benim bebeğim 3 aylık mı 2 buçuk aylık mı anlayamadım. 12 hafta yani 3. Ay atak haftası 3 gündür bebeğim huysuz Uygulamada 2 ay 17 gün yazınca atak haftası olduğunu düşünemedim orda kafam karıştı sormak istedim Bebeğim kaç aylık anlayamıyorum şuan 🤭