Bebislerhakkinda canım süt üretimi öyle bir şey değil boşuna strese sokma kendini. Süt azalması demek bitecek seviyede olması demek. Vücut öyle bir mucize ki çocuğun ihtiyacına göre kendini düzenliyor. Çocuğunun bugün o kadar ihtiyacı vardır o kadar üretmiştir vücudun. Ayrıca göğüsler terbiye olur zamanla. Her zaman aynı sertlikte olmaz hatta zamanla yumuşamaya başlıyor ama süt üretimi devam ediyor