Hayırlı acil şifalar dilerim öncelikle
Yaklaşık 1 aydır çekiyoruz bizde en kötüsü benim kızım 16 aylık o daha iyi çok şükür
Bize doğru düzgün ilaç da vermiyorlar anlamadım çok ciddi bir salgın var ama hiç bşr açıklama tedavi yok
Bal limon sarımsak kürü yapın yiyin bebeğiniz de yer inşallah o biraz iyi geliyor birde zencefil ıhlamur zerdeçal bitki çayları başka bir çözüm bulamadım ben