nili1104 bunu yazdığınız için sizin adınıza sevindim açıkçası 🙏🏼 öncelikle geçmiş olsun umarım bebeğiniz büyüdükçe büyümez bizim doğumda çok küçüktü çocuk büyüdükçe devasa bi hale geldi mecburen tedaviye başladık hareketlenmeye başladı çarpıp kanatmasından korktuk hep. 2 haftalık bi tedavi sonrası gözle görüşür sonuç aldık küçüldü rengi soldu hala da küçülmeye devam ediyor ve hangi doktora gitsek neden daha önce gelmediniz dedi( çocuğum 6 aylık) size tavsiyem en ufak bi büyüme hissederseniz gidin ve tedaviye başlayın küçükken iyileşmesi çok kolaymış gözümüzle gördük hem kendi çocuğumda hem de eski hasta fotoğraflarını gösteriler doktorlar. Tedaviye ilk olarak çok küçük dozla başlandı herhangi bir yan etki olmadı(solunum yavaşlaması, nabız düşmesi, şeker düşmesi gibi ciddi yan etkileri olabiliyormuş) daha sonra dozu yükselttik iyileşme süreci daha hızlı olmaya başladı. Tek üzüldüğümüz konu bize kimse doğumda veya sonrasında erken gidin tedavi olun demedi bu yüzden çocuk bu yaşında çok daha uzun süre ilaç kullanacak :( iyi tarafı dediğim gibi ciddi anlamda güzel sonuçlar vermiş eğer ileride estetik kaygısı veya büyüme durumuna karşılık size de tavsiye ederim ❤️