akdag_12 Kizlar merhaba kizim 29+6 doğdu premature suanda krnolojik 18 aylik duzeltilmis 16 aylik bingildagi cok az kaldi kapanmasina fakat ben yinede endisileniyorum bebeklerinizin bingildaklari ne zaman kapandi
Sokoley akdag_12 6 aylık kapanacak gibi çok küçüldü doktor 4 aydan önce kapanırsa sıkıntı ama artık kapansa da bi şey olmaz dedi
sevimlicadi akdag_12 18 aylık bebeğinizin kapanması normal bence 6 - 18 ay arası kapanması normal olarak sayılıyor 6 ay öncesi kapanması sıkıntı biraz hiç telaş yapmayın bebenim bebegimde prameture 34 haftalık doğdu şuan 6 aylık çok az kaldı kapanmasina doktorumuz sorun yaratmaz dedi
Glpyrzcrmik akdag_12 he bir de baş çevresini takip edelim büyüme devam ediyorsa sorun olmaz demişti. Her ay düzenli ölçtük çok şükür bir sorun çıkmadı
Glpyrzcrmik Sokoley valla oğlumun 3buçuk 4 ay civarı kapandı dr herhangi bir sorun görmedi biz de bir sıkıntı yaşamadık çok şükür 🙏
123mavili Biz altı ayluğız az kaldı bildiğim kadarıyla 24 aya kadar kapanmış olması lazım o zamana kadar sıkıntı olmuyor
sevimlicadi akdag_12 normal bence aile hekimine kontrole gittiğinizde zaten sukrekli bakılıyor bir sıkıntı olsaydı kesinlikle söylerlerdi bizimkide hemen 1 buçuk parmak var kapanmasina
claro Benim bebeğim 4.5 aylık kapandı bi sorun olur mu bilmiyorum doktor kontrol edelim büyüme devam ederse sıkıntı yok dedi az bi süre sonra beş aylık olacak o zaman gelin kontrole dedi şimdi siz böyle yazınca bi korktum bisey olur mu
deryazra claro suan ki durumunuz nedir baş çevresinde gelişim devam ediyormu acaba bizdede g3cen hafta kapanmak üzere dedi gecen ay ile ölçüm aynı çıkmış 7 ayda tekrar cagirdi bizi
Mlkmstf Glpyrzcrmik merhaba bilmediğim için soruyorum benim kızımda 3 aylık da nasıl kapandığını anlarım bilmiyorum
Glpyrzcrmik Mlkmstf sağlık ocağında bakarlarken görmüşsünüzdür sizde başın orta kısmına parmağıyla bastırıyolar ama onu bnde yapamamıştım. Korkutmuşlardı beni de kapanmak üzere hemen dr a götür mr çekerler fln dediler götürdüm dr gayet sakin şeklde muayene etti ve sorun olmadığını 3 ayda da kapanabildiğini söylemişti.
meryemirmak Merhaba benim kızımın 2.ayda kapandı baş cevresi büyümeye devam ettigi sürece sorun olmuyo korkmayın