Zeynepeymen aslında yanlış yönlendirmemek lazım lazım her bebekte farklı reyaksoyonlar göstere bilir biz 2 dozumuzuda olduk şükür hiç bi sıkıntı yaşamadık ve 3 arkadaşımda bebeklerine uyguladı dr oneriyosa haptırın çünkü rota virüsünü kaptıkdan sonrası da çok zorlu bi süreç sizede geçmiş olsun inşallah düzelir kuzum 💕