Eşim Suriye’de görevdeyken ikiz kızlarımla bir süre yalnız kaldık. Doğduklarından beri park beşiklerinde yatarlar ve desteksiz sallanmadan uyurlar. Eşim yokken birkaç kez uykumu yenemedim ve beşikte pış pış yapmak yerine kendi yatağıma yanıma aldım bir tane kızımı. Şimdi asla beşiğinde yatmıyor ortalığı ayağa kaldırıyor sadece bizim yatağımızda yatıyor ve omzuma sırtıma dokunarak uyuyor alıp beşiğine koyduğum an uyanıyor. Diğer kızımda problem yok beşiğine koyduğum gibi kendi kendine uyuyor ama diğer kızım bizle yatıyor. daha önce bunu yaşamış olan anneler var mı? nasıl bir çözüm buldunuz tekrar nasıl beşiğine alıştırabilirim yanına yatmayı da denedim beşiğe girdim ama yok ağlıyor yardıma ihtiyacım var. Dogması gereken tarihe göre 18 aylıklar. Doğdukları tarihe göre 20 aylıklar.