Cansuturksahin
Korkutmak istemediğim için aklımdakini yazmak istemedim ama bilmekte de fayda var. Besinin yada herhangi bir cismin akciğerlere veya hava kanallarına kaçma ihtimali var. Gözden kaçabilen bir durum bu. Bu olasılığı elbet düşünmüştürler doktorlar ama bebek o günden sonra bu denli huzursuzlandıysa ben olsam röntgen çektirmeden, detaylı muayene ettirmeden içim rahat etmezdi. İsterseniz başka bir doktora daha götürüp özellikle o günden sonra çok huzursuzlanıp huysuzlandığını, huyunun suyunun değiştiğini belirtin.
Buna benzer bir durum yaşamıştık ve çok korkmuştum, o dönem bu tür doktor makalelerini çok okuyup araştırmıştım. Muhtemelen korktuğu içindir ama yine de tedbirli olmakta fayda var.