Prensesannesii44 merhaba canım şuan moralim çok bozuk senin gibi güzel insanların yorumuna ihtiyacım var.
Kpss 2024 hazırlanıyorum daha öncede söylemiştim tıbbi sekreter mezunuyum ama geçen yıl hamilelikten doğumdan dolayı sınava girmedim ve sağlıkta çok fazla atama oldu. Şimdi yine sağlıkçı alımı olacakmış bilgisini paylaşmışlar. Şimdi bukadar alım olurken
2024 ten sonra alım olur mu ki. Puanlar yine yükselirse diye düşünüyorum enerjim yerle bir oldu. Nasıl olacak hiç bilmiyorum. Bu kpss nin en kötü yanı
Acaba emeğim boşa gider mi düşüncesi? Belki sizde düşünüyorsunuzdur böyle bilmiyorum nasıl olacak. Çok Büyük fırsatı kaçırdım sınava girmemekle. Nasip kısmet artık. 😔
Ne düşüneceğimi şaşırdım ruh halim karışık