Glsm4349 Kızlar bebeğim 10 ay 21 günlük ve 2 haftadır falan ağzını yana doğru geriyor ben acaba dişlerden mi yapıyor dedim ama hayır değil kasılma gibi hiç başına gelen oldu mu ?!
Glsm4349 tubasd videoya çektim ve gösterdim ama bizim bulunduğumuz şehirde nöroloji doktoru sadece devlette var pazartesi acilden giriş yaptıracağım özele çocuk doktoruna götürdüm ama o bilemedi
Tugbakkzn Glsm4349 bildiğim kadariyla epilepsi nöbetlerinde gözlerde kayma agızdan köpük çıkması katılma gelişim ve zeka geriliği belirtileri agliyorken katılma ile karıştırılır epilepsi nöbeti
Glsm4349 Tugbakkzn şükür öyle şeyler yok ama daha yeni oluyorsa nöbeti bunlar olmaması normal değil mi ilerleyen vakalarda oluyor diye düşünüyorum
Tugbakkzn Glsm4349 bizden de suphelenmslerdi bizde ilk baktiklari gelişim geriliği zeka geriligiydi sonra nöbetleri sordular
Tugbakkzn Minikaola ağır veya hafif bilemiycem bizim lekelerimiz vardı ondan kaynaklı şüphelendiler bize söyleneni söyledim sadece ki hafifte de ağır dada katılmalar oluyor diye biliyorum
Minikaola Tugbakkzn yok hafif olanda katılma değil de daha çok tik şekline gelen davranışlar oluyormuş
Tugbakkzn Glsm4349 bizim vücudumuzda beyaz lekeler vardı vitiligo tarzı beyinde veya herhangi bir organında.varmi araştırılırken soruldu bu sorular
Oglusum13 Glsm4349 merhaba iyi akşamlar şuan benim oğlum da aynı şeyi yapıyor sonuç neymiş acaba neden öyle yaparmış
Tugbakkzn Glsm4349 bebeginiz haftasıyla uyumlumu haftasina göre olan becireleri yerine getiriyormu onun
Glsm4349 Tugbakkzn 37 haftalık erken doğdu ama evet haftasıyla uyumlu her dediğimizi anlayarak yapıyor şuan alkış bay bay falan ismiyle seslendiğimizde tepki veriyor gibi gibi algıda bir değişim yok şükür
Glsm4349 Oglusum13 merhaba EEG çektirdik sonuçlarımız temiz çıktı ama henüz doktorla görüşmedik ben dişten olduğunu düşünüyorum umuyorum öyledir sizin bebiş neler yapıyor nasıl yapıyor peki