hanimefendii aysenurokutucu ilk 28 gün SSK karşılıyor muayene ücretini. Biz de hastanede öğrenmiştik. Tahlillerde düşük bir ücret alınıyor ama galiba ya sarılık olmuştu küçük bir ücret ödedik tahlil için diye hatırlıyorum ama emin değilim.
esrafatih aysenurokutucu herkes alınmıyor yazmış ama normalde muane ücreti 500 TL ydi 4.gun gelirseniz 250 demişlerdi. Bizden aldılar
hndathn Gün çağırdılar almadılar doğum ucretinize annenin ve bebegin 5.gun muayenesi dahil dediler ben 40 ım cikinca tekrar gittim o zaman ücret ödedim kendim muayene oldum. Kızımı da zaten 12 günlükken itibaren başka doktora götürmeye başladım doktordan memnun kalmadigim için
Hilalgrsl aysenurokutucu sağlık sigortası tavsiye ederim ben sigortacıyım teklif için size yardımcı olabilirim bebişler için çok gerekli benimde cocugum var ve ne kadar sık hastaneye gitmek gerektiğini cok iyi anlıyorum yoksa bu ücretlerle başa çıkmak cok zor