beyzasargn ben genelde sallayarak uyutuyordum ayakta. Ama bebeğim çok direndiği ve ağladığı için önce rutinler oluşturup ardından emzirip yanına uzandım. Piş piş diyerek popoya pat pat yaparak uyutmaya başladım. Ardından bu düzene alışınca piş piş pat pata devam edip bunu beşiğine koyarak yapmaya başladım. Ardından pat pati bırakıp sadece piş piş yaptım. Ardından bir süre elimi tutarak uyudu. En son yanında oturdum sadece derken ağlamadan arada mızırdanarak öğrendi. Ama uykuları bozuldu şu aralar