Merak ediyorum askolar:)))
Fdme tabiki hayır 😂
Ben mart gibi dusunuyorum esimle ayni ay dogumlu olsun diye :)
Varmi dusunenler :)
Yok aşko ama kızım planlıydı 1 yeterli 😅