prenses0 Kizlar 2 aylık bebegim var tek basima ailemden gurbette büyütüyorum esim destek oluyor ama işe gidince tek kalıyorum çok zor hergun aynı şeyler arkadaşım yok biryere gitmiyorum hastalık olur diye siz neler yapıyorsunuz tek bebek buyutenler gününüz nasıl geçiyor dertleşelim istedim
mirayyldrm19 prenses0 Bende tek büyüttüm simdi 16 aylık kaynanamda eltimin cocuklarini büyüttü hepsi geçiyor ama sabret güçlü anne.
beyzzsenturkk_ prenses0 1 yıl + hamileliğimden beri tekim ailem yakın ama sık gidip gelmem tek büyütme taraftarıyım
nrslkvnc prenses0 ben eşimle beraber büyütüyorum o bile zor. İnsan annesini arıyor bu durumlarda gerçekten.
Lalraes1 prenses0 aynı durumdayız bebeğim 11 aylık gurbetteyım ve bu hiç bitmeyecek bir gurbet evlenıp kendı ıstegımle buraya geldım cok yalnızım cok bunalıyorum her gün dedıgın gıbı aynı ama rutin rahmettir diyip kendimı teselli ediyorum psikolojim cok iyi sayılmaz😭
beyzaaa23 Aynı durumdayız 🙃 rabbim yardımcımız olsun çok zor oluyor tek başına büyütmek benimde kimsem yok havalarda soğuk hiç çıkamıyoruz dışarı çok bunaldim ama hepsi geçip gidecek diye teselli ediyorum kendimi 🥲
Seftalikokuluhikayem20 Bende aynı durum oğlum ve eşim bana arkadaş oldular valla kimseye ihtiyaç olmadı hiç oğlum şuan 3 buçuk yaşında düşün yani en güzeli kimsenin olmaması ☺️
Zmnzmn Çok zor, şuan zaten kimse kimseye gitmiyor, herkes anca kendine yetiyor, bence zamanın bereketi yok.
Tkauaj Diziye başlayın ben öyle atlattım ilk zamanları yda kucağımda dans ettim yarım saat bana iyi gelmişti ev işleri her türlü oluyor onları dert etmeyin zaman ayırın kendinize
prenses0 Tkauaj genelde emzirirken izliyorum dizi falan telef9ndan bazen memede uyuyor bende kucağıma alıyorum beraber uyuyoruz birsek8lde geçiyor zaman ama inan çok sıkıcı hep evde olmak