Fidanmnkl
Fidanmnkl deri tahlili kesin sonuç veriyor mu acaba?
Fidanmnkl bizim döküntü yok, kakada nokta şeklinde doğduğundan beri 2-3 defa kan gördüm (5,5 aylık buarada) gaitada gizli kan negatif, sadece mukuslu kaka ve huzursuzluk ve aşırı derecede beslenme reddi var, buna inek sütü alerjisi dediler:(( aşırı sıkı bir diyet önerdiler. Çocukta zerre kadar bir düzelme yok (2 ay olacak nerdeyse) aksine daha huzursuz ve beslenmek istemiyor uyku dışında 😞😔😔 diyetten sonra sütümü resmen istemiyor. (Mama hiç vermedim)
Aklımı yitirmek üzereyim. 6 tane doktor gezdim. Çare bulamıyorum 😥