Bedsssss Kızlar kıymık diye düşünüyorum deri altında bsey var ve agliyit hafif kızardı asla elletmjyor ağlıyor Ne yapıp cikartabilirin lütfen yardım edin
BellatrixLestrange Bedsssss 10 aylikti emeklerken dizine batmış nereden olduğunu hala bilmiyoruz dokundurtmadi acile götürdük orda çıkardılar biraz zor oldu ağlama vs ama çıktı. Çok geçmiş olsun dokundurmuyorsa acile götürün derim küçük bir şey ama canları çok yanıyor sanirjm elletmiyorlar
MinikPandam_ Bedsssss cımbızla çıkmaz mi? ya da bant yapıştırıp çekin belki gelir. olmadı doktora gidin acile
Kbrmglaa Ağzı dar Bardak yada bu metodu kullanacağın başka bişey kaynar suya koyuyorsunuz çıkarıp kıymık batan yerin üstüne hava almayacak şekilde kapatıyorsunuz o da deriyi kendine doğru çekiyor acısız çıkartabiliyorsunuz