Kozanın ürünleri çok kalitesiz ikinci el gibi iade yok iletişim kurmakta zorluk çektim değişim istedim ondada kargo bedeli gidiş dönüş size ait dediler 300 tlye yakın kargo bedeli neden vereyim lanet olsun dedim göndermedim doğum yapmış tanıdıklarıma hediye olarak götürdüm iyi olanları