Arkadaşlar göğüslerim çok çabuk dolduğunu hissediyorum emziriyorum daha bebeğim acıkmadan doluyor çok şükür güzel bir şey bebeğimde emiyor faydalanıyor ama benim canım çok yanıyor başta uçları da çok yoktı göğüslerim çok şişmişti bol sağım yaptım elle de olsun makinayla da sanırım o tetikledi dolunca akmıyo da yağlı sanırım sütüm zorluyor beni sağmak zorunda kalıyorum makina da arttırıyor kısır döngüdeyim yani terbiye olur mu acaba göğüslerim (4 aylık bebeğim)