Asya3870 evet böyle kenarda çıkan kırmızı şişlik dolama oluyor ben kendimden biliyorum acısı çok kötü ağrı yapıyor. Ama enfeksiyon sonuçta o yüzden doktora götürsem mi bilemedim. Biz kendimizde çıkınca yoğurt sürüp üstünü kapatıp beklerdik geçerdi yoğurtla oğluma da öyle yaptım şimdi geçmezse götürcem heralde bayadır ayak parmağını kesmedim niye bir anda çıktı anlamadım:( geçmiş olsun size de