Kızım 3 aylık bu gidişimizde doktor göz kapağı düşüklüğü var deyip nöroloji ye sevk etti. Genetik olduğunu söyledim. Yine de ihmal etmeyin dedi.
Eşimin ailesinin genel olarak hepsi öyle o kadar abartılı bir durum söz konusu değil
Başına gelen var mı ya da ameliyat yaptırannnnn😭