Ayse5100 atam1938 cevizli Hira tatlısı kaç kez yaptım o kadar çok beğenildi ki ve çok hafif tatlı nefis yemek tarifleri nde var link eklemeyi bilmediğim için ekleyemedm
nescafebagimlisi Ay ıslak kek yap bak link koyucam çok güzel oluyor Sadece kek fırından çıktıktan sonra yarım çay bardağı kadar sütle ıslayıp içine çekmesini bekle daha sonra sosunu dök bir kaç saat dinlesin 😋
neanladinyurdagull atam1938 dün browni kurabiye yaptım herkes tadına aşık oldu istersen atayım linki hem çok kolay 10 dk pişiyor hem çok lezzetli tatlı yumuşacık oluyo browni kekinide yapıyordum ama kurabiye bambaşka şerbetli cunkiy
neanladinyurdagull atam1938 tam tarif yaptım şeker yerine yazdığı gibi hamuruna pudra şekeri koydum çok daha hafif ve lezzetli oldu.Kaynanamada gönderdim kayınpeder arayıp niye az gönderdin kaynanan hepsini yedi bana 1 tane bıraktı çok güzel olmuş diye cemkirdi 🤣🤣
Aslan2103 atam1938 yalanci profiterol yapabilirsin cok guzel oluyo herkes tarif istiyo yaptimmi. Boyle kedi diliyle yapiliyor. Yalanci profitirol diye aratirsan cikar karsina. Guzel kremsantili muhallebi yapiyosun kedi dliylr karistirip borcama dokuyosun. 1 2 saat beklet buzdolabinda sonra cikolata sosu dok hazirr. Üzerine hindistan ceviziyle falan susleyebilirsin