Bebeklerde kakasının sarı renk olması normal olan benim oğlum kakasını yaparken köpük köpük çıkıyordu doktorum ön sütü fazla alıyordur normal dedi yeşile dönünce üşütmüş oluyor diye biliyorum 3 aylık oldu oğlum hala sarı renk sıvı kaka yapıyor içinde tabi küçük küçük şeyler oluyor