Kızlar Sma kullanıyordum artık içermekte çok zorlanıyordum doktorumuz mamayı sevmemiş olabilir aptamil dene birde dene ama Sma’yı suya attığım anda hemen eriyor asla biberonda tortu gibi kalmaz ve biberon deliğini fln tıkamazdı. Aptamili aldığımdan beri her mama yapmamda ya deliği tıkıyor çocuk sıkılıyor yaptığım her mamanın yarısından fazlasını içmeyip bırakıyor yada biberonda kahve tortuları gibi tortu kalıyor. Aptamil kullanıp bu problemi yaşayan var mı aranızda sırf bu yüzden tekrar Sma’ya dönmek istiyorum ama sanki oğlum bunu zorlamadan içiyor gibi