Merhaba arkadaşlar oğlum tam 9 Aylık ve hamile olduğumu öğrendim. Aslında düşünüyorduk ama ilk denemede olmaz zaten diye düşünmüştük. Çünkü oğlumda 4.ay hamile kalmıştım. Ben yine 12.ay diye düşünmüştüm 😂 neyse sağlıkla gelsin inşallah. Bebeklerinin arasında az yaş farkı olan arkadaşlarıma sormak isterim. Beni neler bekliyor 😂