Bizde yattık rsv yüzünden satürasyon düşüyorsa hemşireyi çağırıyorduk. Zeynep kamilde 1 hafta yattık. Oksijen maskeyi takın hiç çıkarmamaya çalışın. Verilen havaları yani ilaçlar olanı vermeden burnunu muhakkak açın yoksa pek bir faydası olmuyor. Merak etmeyin iğrenç illet bir hastalık ama iyileşiyorlar kızım 1.5 aylıkken kaptı. 😔 halen iştahı yerine gelmedi.