Canım hep böyle olmayack tabii ki 4.ay atapından kaynaklı. Bizimde öyleydi ve benim en zorlandıgımmoturup günlerce ağladığım bir andı. Geçecek dediklerinde bende inanmamıştım. Ama geçiyor. Annelikten soğumanı gerektireceek bir şey değil. Geçecek ve sen bu günlerini çok özleyeceksin. Biraz sabır biraz daha sakinlik atlatılır gider 🙂