busyy1710 rp1 rp2 18 aylık olana kadar kullandık aşırı alerjili bebekti kızım portakala dokunsa elleri kabarirdi en ufacık sütlü bişey yesem emdiginde ağzından burnundan kusar kakası kanlı olurdu biz pekmez damlatiyorduk ama bir iki damla şırınga ucuyla oda tadı gitsin diye icmiyordu çünkü sonra sonra alıştı ama vanilyayi duymadım ben çok geçmiş olsun