Yalnizbiranne Kullanıp memnun kaldığınız 9-36 kg uyumlu, izofixli, yatış pozisyonu uykuda yeterli olan, yüksekliği bebek otururken camdan dışarıyı rahatça görebileceği gibi olan oto koltuğu tavsiye eder misiniz?
Turunjukedi Yalnizbiranne kraft spin eco soylediginiz tum ozellikler mevcut zaten yatis pozisyonlarinin cok geriye gotmemesi lazim rahat ettirecek kadar gidiyor fiyat performans olarak guzel guvenlik olarak da iyi
Gebes_kaplumbaga Britax römor advansafix Kullanıyorum çok memnunum Bir çok testlerden geçmiş. Alman markası. Hatta çok önemli bir test var bebek koltuklarında o testten de geçen bir bebek koltuğu. Oğlum çok rahat. Zaten bir süre sonra uykuya dalıyor.