Bebeğim beni emmiyor 2,5 aylık sağarak anne sütü veriyorum günde 1 kez falan da mama içiyordu şu an kesinlikle ne mama ne meme ne biberon süt hiçbir şey yemiyor 10 saattir toplam 60 cc zor içirmişimdir şaşırdım ne yapacağımı sütüm de azaldı sanırım eskisi gibi çıkmıyor sağdıkça kafayı yemek üzereyim ne uyku kaldı ne mecalim kaldı farklı biberonlar da denedim kaşıkla vermeyi denedim yok öğürüyor ağzını kapatmıyor az az önceden de vardı ama aşıdan sonra iyice arttı. Alerjik durumumuzda var testlerde çıkmadı ama alerji maması alıp mı denesem vanilya şurubuyla bilmiyorum çok çaresizim