gokce9143 ilk 3 ay resmen yapisik uyuduk. Üstümden hic inmedi. Doktor cok normal kendini hala anne karninda hissetmek jstiyor en güvenli oldugu yer kokunu hissettigi yer demisti. Aldim kabul ettim 😉 cok yoruldum,kollarim koptu. Şuan 7 buçuk aydan sesleniyorum o günler geciyor inanki doya doya birak yatsin kucaginda ev işide kalsin yemekte kalsin. Oyle hizli buyuyorlarki ne ara 7 bucuk aylik olduk inanamiyorum.