Bebegım kolunun ustune düştü. Acıyor ve kuvvet alamıyor kolundan.çıkık mı ıncınmeöı war nasıl anlarım. ? Elıne kucuk oyuncak werdım parmaklarıyla acıp kapattı tuttu. Koluyla burnunu gozunu ovusturdu. Ama dokunca acıyor. Yatarken O kolunun oldugu tarafa dönunce mızırdıyor. Gece gece İçim içimi yedi. 🤷🏻♀️🥴