Normal doğum yaptım 20 den fazla dikişim var ve kabızım , inanılmaz acıyor kömür karası gıbı olmuş çok afedersiniz gelınce kocaman kocaman geliyor ve felaket sancı yapıyor dikişlerime bayılcam sanki 🤦🏻♀️ kuru kayısı , duphloc şurup , sulu ıcecekler , hepsını yaptım lavman da yaptım ama çok az çıktı rahatlayamadm , gaz çıkarırken bile canım yanıyor çözüm önerisi nolur nolur nolur 🥲😓🥲