Annemkuzum12 evet canım büyük ihtimalle domuz gribi antibiyotik verdiler sadece ağır enfeksiyon ve domuz gribi olanlara veriliyormuş geçmediği için ben 10 gün kullandım hala öksürük geçmedi ama fazlada kullanamam diye bıraktım şükür ateşi geçti ama öksürük devam ediyor domuz gribi öksürüğüde 6 7 ay sürüyormuş malesef