Eminedinler9 Bende polikistik over sendromu vardı. Tüp bebekle hamile kaldım. Bebeğim şuan 2 aylık. Nasıl korunmalıyım
1kizannesi63 Eminedinler9 canım sakın doğum kontrol hapı kullanma polikistik overde çok kötü etki bırakıyor bilgin olsun hormonları daha da bozar