Ben o dönemde telefondan sürekli oyun oynardım diziler filmler izlerdim. Zaten ekranı da göremiyor bebek sonuçta. Öyle düz düz oturulursa insan daralıyor ya mesela şu an bi yandan emzirip bi yandan bunu yazıyorum 😁
Bi de yeni doğan döneminde sürekli emzirmek insana daral getiriyo tabi ama büyüdükçe kolaylaşacak🌸