bebisim67_ ufak tefek huzursuzluk başlıyordu, acıkınca verdiği tepkilerin biraz daha hafifi. Süreyi uzatıp tam anlamıyla ağladığında verince sorun ortadan kalktı bizde. Mesela şu an yine bir kriz anındayız, emzirsem memeyle kavga edecek biliyorum. 2 saat önce emzirmiştim. Pışpışlayarak vs. sakinleştiriyorum. Yaklaşık 1 saat sonra emzireceğim