6 ay 19 günlük bebeğim 10 gündür balgamlı öksürüğü var iki kere doktora götürdüm birinde calpol verdi ciğerleri falan temiz ilaclik bir durumu yok dedi. (Calpolün de pek faydasını görmedim). Doktorumuz bol bol emzir dedi ancak 2 tane dişi çıktı emzirirken ısırıyor silikon göğüs ucu aldım ancak onunla da emmiyor. Ne yapacağımı gerçekten şaşırdım gece öksürüğü artıyor balgam ağzına gelse de çıkarmayı bilmediği için kötü oluyor. Bu durumlari yaşayıp çözüm bulanlar lütfen yazabilir mi?