bldk_hlya Kizlar merhaba , benim 2 aylik bebegim var emziriorum guzelde sut geliyor dedi doktor . Ama bi haftadir tekrar kanama geldi lohusa donemi bittiydi tekrar basladi normalmidir ? Bu adet kanamasimidir . Bna adet gelirse sut kesilir demislerdi dogrumu?
Melike_ikra bldk_hlya bende aynı şekildeyim sanki beni anlatışmışsınız. Benimde kızım 2 aylık lohusa kanamam bitmişti tekrar bi kanama başladı 1 hafta kadar sürdü bitti sanırım adet kanaması. Normalde çok ağrılı geçerdi adet günlerim ama bu sefer ki çok hafif bir ağrıyla atlattım
bldk_hlya Gamzelim123 vallah gorucez insllh kesilir pedler bi sure sonra rahatsiz edior dogumdan beri takiyorum :(
bldk_hlya Redpanda yani bu bildigmiz adet o zaman ben emzirirken adet olmaz dedilerdide ondn sasirdim o amn bnu adet dongumus gbi sayiyorum oylemi? Tskr ederim :)
Redpanda bldk_hlya olunca ben de çok şaşırdım ama malesaf adet. Ama bazıları bir kez olup sonra aylarca olmayabiliyormuş, belki siz o şanslı kesimdensinizdir😅😅
bldk_hlya Redpanda nerde bizde o sans 😅 beni sasirtan zaten adetim sancili gecer benim bu agri yok sizi yok ama kan var