Kızlar oğlum 7 aylık ve uykuda çok ağlıyor gündüz Gine uykuda 1 kere agliyor saat başı ama gece saat başı 5 6 kere agliyor karnı tok mama yemiyor gazi yok çıkartıp yatiyor. Yani artık bazen ağlamak istiyorum hem ona kıyamıyorum içli içli ağlıyor hem ben sürekli kalk yat heryerkm tutuluyor sizdeds böyle virsey var mı varsa nasıl geçti acaba ?