2 aylık bebeğim gündüz ve gece toplasanız yarım saat uyumuyor gaz sancısı yok karnı tok. Mızmızlanarak ağlıyor sürekli bir huzursuzluk hali aşırı mutsuz bir bebeğim var. Doğduğundan beri bu durum böyle benim gibi olan varmı artık çıldırmak üzereyim günlerdir bende uyku uyuyamıyorum çaresiz durumdayım