Bebeğim küçükkende ağlayıp bayılıyordu 4-5 deda oldu doktoa gittik temiz çıktı sonuçlar bugun dustu koltuk kenarını tutarken ama normaldi cok sert vurmadı bi ağlama keizi nefdesizce ve karılma nöbetş bayıldı 5 saniye sonra uyandı cıglıklar attın tabi . Yüzünede üflledim aglarken ama nafile eğer üfledinni diyecekler varsa . Yaşayanınız var mı böyle bi durum ?? Tedavi teihis bişey fikri olanlar ? Bu arada 9 aylık kızım