Hanımlar merhaba doğumdan sonra 20 Aralıkta adet oldum 20 ocakta tekrar olmayı beklerken halen gelmedi ve geciktikçe canım çok sıkılıyor stres oluyorum gebelik gibi bir şüphem yok korunuyorum test yaptım tek çizgi negatif sonuç
Neden gecikiyor acaba ya