zehrakocyigit merhabalar hemşireyim ve 15 aylık bebeğim var tecrübelerime dayanarak yazıyorum sadece sütünüzle besleniyorsa 7 güne kadar normal ancak çok rahatsız oluyorsa bebeğiniz göbeğinin dışarı çıkması ve mızmızlık gibi doktorunuza da danışarak fitil kullanabilirsiniz sizde bol zeytinyağlı yiyecek tüketin salata vs gibi sütünüzü yağlandırır haliyle bağırsak florasını düzenler bebeğinizin bol bol da sıvı tüketin özellikle 2 lt su