POWERMOM Merhaba tatlış annişler🌸 Sezaryen sonrası 78.gün adet oldum bugün 3.gün ama hamilelik öncesi adetime göre yoğun bi kanamam var sizce normal mi sizinki nasıl olmuştu? Bide 3 günde sanki göbeğim indi gibi adetin etkisi olmuş olabilir mi adet sonrası kilonuzda bi değişiklik olmuşmuydu?
deletedmom4842 POWERMOM Yoğun kanama olması normal göbeğinin inmesi de normal adet olamayınca ben gibi şişkinlik oluyor haliyle
Mlsyldz POWERMOM bnde 37.gunmde oldm bnm eskiden de yoğundu şimdide yoğun performansndn bisy kaybetmems😁 süt korur diyolar ya doğru değil sanirm ya da herkeste bir olmuyo demek ki annem bana cekers3n 1 sene regl olmazsın demsti çok uzgunm çekememişim 😅🙈