Adetim gecikti ve şüphelerim vardı test verdim 1,20 çıktı erken bir zaman diliminden şüpheleniyordum dün adet oldum ama felaket bir bel ağrısı ile parçacıklı adet oldum felaket bir kanamam vardı bugün aşırı derecede bel ağrısı çektim kanamamda azalma var anlayamadım bir türlü , düşük dediğimde en fazla 1,5 haftalık tır bu konu hakkında deneyimi olan var mı