Kızlar insülin direncim var ama bayağı kırdım üç aydır kendisini.buna ek polikistik hastasıyım doğal olarak.hayatım boyunca hep ortalama zayıflıkta bi insandım.ama şu son bir senedir ne oldıuysa asla zayıflayamıyorum.Az ye diyenler olacaktır Aç Geziyorum diyebilirim😂 Allah aşkınıza zayıflama çayıdır takviyedir ne varsa atın üzerime.yürüyüş vs yapabilecek bir durumum yok kızım babasıyla bile durmuyor😪